Saturday, January 5, 2008

muqadimmah~ permulaan bagi sebuah cerita

Bismillahirahmanirahim....

Dengan nama ALLAH YANG MAHA PEMURAH lagi MAHA MENGASIHANI..

Pukul 9.00 malam, 05/01/2008,saya mulakan untuk menulis blog ini setelah sekian lama teruja dengan melihat dan meneliti blog2 sahabat...Saya merasakan ia adalah perkongsian yang terbaik untuk mencurahkan idea dan berkongsi rasa...lagi pun diri saya ni obses ngan nombor "8", so kira2 hrpnya dgn thn 2008 ni,ada kebaikan dan perubahan dalam diri saya sendiri..

Nape no.8? Hehehehe..Ada org kata no tu ada "ong"..tapi saya tk anggap ia sebagai begitu..cuma nombor lapan terasa dkt di hati..Saya menyedarinya sejak saya ambil PMR pada 1998 dn mendapat 8A 1B ( bukan riak ek!),sejak tu terasa nombor lapan adalah my favourite number..Pastu dapat masuk KISAS,dok kelas 5/8, SPM saya jgk dapat 8A..pastu masuk plak UM Nilam Puri, saya ditmpatkan di Majmuah (Kelas) 8..

Disebabkan itu, apa2 pun saya suka dgn no.8...my handphone number also had number 8.. jd hrp2nya thn 2008 ni, ALLAH temukan jodoh saya..tpi tknaklah nanti masa umur 28..hehehehehe (doa2kanlah thn ni ek!)

Jadi bagaimana dgn shbt2? Walau apapun nombor yang kita pilih, tapi ingat kita hanya ada ALLAH YANG SATU..yang merupakan Rafiqul A`ala yang terbaik utk kita...




No comments: