Friday, January 18, 2008

Akhirnya...kini pasti

Alhamdulillah,pada 17/08/2008 di tmpt no.108 (sekali lagi obses saya pada 8 bertmbh) saya telah didaftaraikan sebagai PEGUAM SYARIE di Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur,Putrajaya dan Labuan..

Setelah setahun ( bulan Sept 2006 sehingga Disember 2007) saya menjalani latihan dalam kamar (chambering),akhirnya saya telah diberikan sijil untuk menjadi peguam..Syukur atas berkat kesabaran menghdpi cabrn kerja, cbrn klien,cbrn prosedur dll,ALLAH mematangkan saya dan mengajar saya bagaimana beljr utk menghdpi dugaan dan brsbr...

Doakan saya moga terus amanah dlm kerjaya ini..saya memilihnya bukan utk mnjdi terkenal,mnjd kaya n bergaya tpi saya memilihnya sbgai satu ibadah n moga usaha utk memartabatkan Islam dn undang2 Islam menjd jalan kita semua...Ameen

1 comment:

Syarifah Syaheerah said...

Tahniah kak mimi !!
Dengan doa mudahan rezeki lepas ni makin bertambah juga rezeki-rezeki lain pun cepat je dapat ye kak =p Usaha terus !