Wednesday, October 15, 2008

Tempat baru..pengalaman baru

Setelah sekian lama tidak mencoretkan apa2 di dalam blog ini, saya memendam impian untuk menulis keadaan terkini saya...

Alhamdulillah, pada 06 Oktober, 2008 saya telah melaporkan diri untuk pekerjaan baru saya di Jabatan Agama Islam Pahang sebagai Penolong Pengarah Bah Undang2 Keluarga Islam...Alhamdulillah, saya memanjat kesyukuran dan menganggap rezeki ini adalah rezeki keluarga saya, keluarga bakal mertua dan keluarga sendiri yang bakal dibina..InsyaALLAH...

Saya sekarang menetap di Pekan, Pahang..sedangkan selama 25 tahun hidup ini tak pernah sekali pun saya datang ke Pekan..rupa2nya nak kena tinggal kat sini...doakan saya moga tempat baru ini merupakan permulaan baru untuk saya membina kehidupan dan keluarga...

Moga kita terus diberkati dengan rahmat ALLAH sepanjang kehidupan kita....Ameen...

1 comment:

BULAN said...

Assalamualaikum...

Oooo....kerja di Jabatan Agama islam Pahang.. bagus3x