Wednesday, November 26, 2008

Salam tahniah



Menjelang cuti persekolahan yang bakal menjelma, menderu-deru jemputan walimah sahabat2 tiba di pengetahuan saya...Setiap hari, bila buka e-mail jek ada jemputan baru dari sahabat..Mungkin jika ada kesempatan waktu, saya datang ke kenduri sahabat2 tetapi jika tidak,maafkan saya...

Biasalah sejak duk di Pekan ni, saya mula tahu rasa cemas datangnya banjir..Jadi bila hujan sikit2,saya mula menjenguk ke luar,kot2 banjir plak..Dahlah duk sorang2 kat sini, susah kalau ada masalah apa2..hehehehe..

Sehubungan dengan itu, sahabat2 ku semua, di kesempatan ini saya dengan besar hati mengucapkan tahniah kepada sahabat-sahabat yang akan berkahwin pada hujung tahun ini :

(1) Ilyana Syadwan - bakal bergelar ibu, dah bernikah cuma walimah 30/11/2008

(2) Shahidra & Hafiz Habil - usikan sahabat2 jd kenyataan..

(3) Ummu Aiman & Mior Iskandar - moga diberkati ALLAH selalu

(4) Siti Mariah & Mohd Syahmi - lama menanti kad jemputan, akhirnya tiba juga

(5) Rahmad Sani - senyap2 jek rupanya dah nak bergelar suami

(6) Siti Syahida - lamanya tak jumpa...


Ucapan tahniah juga kepada kakak-kakak yang bakal bergelar ibu : Kak Khadijah, Kak Najibah, Kak Nazihah, Kak Latifah, Kak Mastura...moga dipermudahkan urusan...

P/s : Cuti sekolah bulan 3 tahun depan, sila kosongkan diari ya...hehehehe

1 comment:

Mas said...

mimie,pekaba?
wah2, dlm diam2 nk kawin gak dh in, jgn lupr jmput kwn2 lama =)