Tuesday, January 20, 2009

jemputan walimatulurus

Pejam celik pejam celik dah nak habis bulan satu 2009,cepat benor masa berlalu ( org Pahang bercakap...hehehehe). Moga dah ada perubahan sedikit demi sedikit dalam diri kita tahun ini,dan termasuklah saya yang akan menjejak kaki dalam fasa yang lain dalam tahun ini.

Memandangkan cuti sekolah bulan 3 ni,mesti dah ramai org tempah utk buat kenduri kahwin..Dan disebabkanitu,saya pun berhasrat dan mengambil peluang menjemput kawan2 dan sahabat2 yang mengenali dan selalu merayau2 dalam blog saya ni ke walimatulurus saya..Bukan apa,bgtau awal sng nak budget kewangan dan jadual perjalanan.

Jemputan seperti berikut :

Mimi & Khairul
15 Mac, 2009 (Ahad)
di No.91, Jalan Permai, Kuala Repas, 28700 Bentong,Pahang


Khairul & Mimi
21 Mac, 2009 ( Sabtu)
di No.13, Depan Sekolah Menengah Seri Nering, 22000 Jerteh, Besut, Terengganu

Saya menjemput semua sahabat2 hadir ke majlis saya dan doakan moga semua berjalan lancar...

P/S : Kad akan diupload kemudian,tapi sape2 nak kad, blh shout jek kat kotak berbual saya kat sebelah ni...


No comments: